Samochód idealny do miasta. Wersja adventure w kolorze perłowym białem z czarnym dachem prezentuje sie świetnie. Niezawodny automat i napęd hybrydowy. Vag cichszy w środku ale 1.0 tsi z dsg nie działa tak płynnie. Trase też można spokojnie zrobić choć pow 130 robi sie już głośno.
Bardzo polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
3 cylindry. Głośny jak sie mocno dodaje gazu ale to chybryda. Jest głośna tylko przez chwile. Na prądzie cichutko.
5,0
Skrzynia biegów
Działa super.
5,0
Układ jezdny
Bardzo mocna strona. Super resorowanie, połączenie sprężystości i komfortu. Najlepiej samemu sprawdzić na jeździe próbnej.
5,0
Karoseria
Kwestia gustu. Perłowy biały, czarny dach i wersja adventure prezentuje sie bardzo ładnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Nie ma sie do czego przyczepić. Dodatkowo czujniki przód, tył i kamera pomagają.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Plus za trafycyjne przyciski do klimatyzacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Plz przodu bardzo dobrze. Z tyłu mogłoby być więcej. Ale samochodem jeździ głównie 1 osoba.
4,0
Wyciszenie
W mięście bez uwag. Przy prędkosciach pow 120-30 jest głośno. Ale to samochód do miasta + okolice. Moim zdaniem nie ma co sie czepiać jeśli sie jeździ autostradami od święta.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super, w mieście około 4l. Trasa krajówka - 4.6-5.
Autostrada 120 - 5.5.
Autostrada 140 - 6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niby drogi ale hybryda. Dobra opcja z 10 letnią gwarancją jak sie zrobi serwis w aso.
Teraz byle tandetna skoda fabia bez alufelg kosztuje 80 tys zł. Dobrze trzyma cene pomimo dużej popularności.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW
[l/100km]