Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Cross

Filemonium, 8 miesięcy temu
Silnik 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
4,86
22% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo porządne auto. Przyjemnie się prowadzi. Jest bardzo bezpieczne, niedrogie w eksploatacji. bardzo mało pali. Jak na tę klasę bagażnik jest całkiem spory. Samochód pozytywnie zaskakuje i jeździ się nim rewelacyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cały układ hybrydowy spisuje się rewelacyjnie. Auto bardzo sprawnie się zbiera i rusza z miejsca (nawet w trybie Eco, wypełnione po brzegi rodziną). Nie jest to może najlepsze auto na wyścigi, ale przy codziennej jeździe sprawuje się poprawnie.
4,0
Skrzynia biegów
To mój pierwszy automat, ale już po chwili człowiek się przyzwyczaja i zadaje sobie pytanie, dlaczego tak późno przesiadł się na automat. e-CVT trochę dziwnie brzmi, zawsze te same, dość wysokie obroty, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi i poprawnie reaguje na ruchy kierownicą. Auto sprawnie pokonuje nierówności terenu.
5,0
Karoseria
Karoseria wykonana poprawnie. Przyjemne dla oka kształty. Naprawdę ładnie się prezentuje. Łatwo się brudzi, szczególnie czarne wykończenia na klapie bagażnika.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest poprawna. Nie ma tutaj na co narzekać. Można łatwo zauważyć wszystko, co do zauważenia jest niezbędne.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką na swoim miejscu. Pod tym względem auto wypada bardzo pozytywnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po przesiadce z C3 Aircross w wentylacji nareszcie zapanowała cisza. Nawiew ustawiony na maksimum jest tak głośny jak w Aircrossie na minimum. Naprawdę. To było miłe zaskoczenie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby miejsca jest sporo, ale jakoś tak, nie do końca. Wszyscy mieszczą się bez problemu (z tyłu dzieciaki w dwóch fotelikach). Przy wsiadaniu i wysiadaniu przeszkadza mi odrobinę kierownica. nie potrafię znaleźć idealnego ustawienia, żebym o nią nie zahaczał przy wsiadaniu/wysiadaniu. Jak już się siedzi, to jest ok.
5,0
Wyciszenie
Porównując do mojego poprzedniego samochodu to nie jest źle. Wiem, że niektórzy strasznie narzekają na wyciszenie, ale chyba nie jeździli nigdy C3 Aircrossem, bo wtedy cieszyliby się, że jest tak fajnie, cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie rewelacja. Miesięcznie na paliwo wydaje o połowę mniej niż przy poprzednim aucie (które paliło bardzo mało). Żadnych innych kosztów nie ma. Jak na razie, jestem szczęśliwym człowiekiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie jest to może najtańszy samochód, ale w eksploatacji też nie jest drogi. Pali bardzo mało.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd, żadnych usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd, żadnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
3,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
4,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
2,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris IV Cross