Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Cross

nigdywięcejtoyoty, 2 lata temu
Silnik 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 29 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
1,29
68% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : auto co rusz jezdzi do serwisu a to z drobiazgami a co z silnikiem, wyciekami i innymi
Silnik
Karoseria
1,0
Całokształt
po poprzednich toyotah to jest jakiś bubel, jakość bliska zeru, cena wywalona w kosmos. Psuje się. Jeździ w miarę ale rakietą nie jest. Jedyny plus to spalanie
Wrażenia
2,0
Silnik
Dynamika silnika jest w miarę ok ale Toyota zamieniła motor 1.8 na 1.5 i to już nie jest to co w poprzednich hybrydach. Nie wyeliminowali typowych przypadłści silnika 3 cylindrowego a wiec nierównych obrotów i wibracji
1,0
Skrzynia biegów
Niby stare dobre ecvt ale to nie jest to. Tak jak w silniku coś tu zmienili i to już nie jeździ tak dobrze jak poprzednie modele
1,0
Układ jezdny
Jazdę testową miałem w mieście i byłem zachwycony komfortem. Ten zachwyt trwał do moentu aż nie wyjechałem na trasę bo w zakrętach buja na wszystkie strony. To może nie stanowi jeszcze takiego problemu ale przy podmuchach bocznych autem rzuca strasznie, trzeba mocno trzymac kierownicę bo nie wiadomo jak się zachować i co się dzieje
1,0
Karoseria
Ponad rok w użytku, dbam o auto, myję ręcznie, pucuję go jak głupi, mam położoną ceramikę i odprysków coraz więcej. Jestem przerażony co będzie dalej. Lakier bardzo słabej jakości. Pewnie trzeba było położyć folię zamiast ceramiki ale wywalić kilka tysięcy PLN na folię to już przesada. Reklamuję to ale Totyota ma to gdzieś
Komfort
1,0
Widoczność
fatalna widoczność do tyłu. auta z taką widocznością nie powinny być dopuszczane do ruchu. są czujniki i kamery ale jak to padnie to nie zaparkujesz
1,0
Ergonomia
do klamek i otwierania okien myslałem, że sie przyzwyczaje ale nie przyzwyczaiłem się. nie wiem co za mądry to wymislił ale trzeba mu dac jakąś nagrodę za ergonomię. całościowo jest fatalnie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
czy to auto ma w ogóle nawiew? tak się zastanawiam bo jadę na 1 i nic, daję na 2 i nic, daję dalej i nic, daję na maks i tak słychać że coś buczy ale ciepła to to nie daje
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca z przodu jest ok i tu uwag nie mam. z tyłu samego miejsca też jest ok ale żeby zając tylne miejsca to trzeba być chyba z gumy albo być dzieckiem. małe drzwi otwierają sie pod kilku stopniowym kątem. Ja mając 180 cm i 85 kg nie jestem w stanie tam wejść
1,0
Wyciszenie
podobnie jak zwykły yaris, ch-r tak i cross nie ma wyciszenia. w miejście jeszcze jest jako tako ale w trasie to jakaś porażka, nie da się słuchać radia, rozmawiać na żywo czy przez telefon. Pewnie znowu trzeba by inwestować w wyciszenie kilka tysięcy
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pod względem cen Toyota awansowała do klasy permium. jakość zerowa a cena wywalona w kosmos
1,0
Stosunek jakość/cena
tak złej toyoty dawno nie było, jakości tu nie uświadczysz ale cena za ten badziew to 140 tys, bardzo żałuję ale pojężdż jeszcze ze 2 lata i sprzedaję.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czy ktoś wpominał o bezawaryjnej Toyocie? możecie to włożyć między bajki. ta legendarna bezawaryjość to wytwór czyjeś wyobraźni lub chwyt marketingowy
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria silnika, wyciek spod uszczelki głwicy, zapocenia na układzie napędowym, problemy z klimą, siadła otwieranie bagażnika...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
4,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris IV Cross