Małe autko z napędem iAWD, - napęd w deszczowe dni sprawdza się . Światła matrycowe, bardzo dobrze działają. Wyciszenie auta wskazane - koszt w wawie około 3 200,00 pln + bonus system fabryczny z 6 głośnikami daje radę po wyciszeniu.
Spalanie ok, lecz w Corolla 1.8 TS Combi można jeszcze mniej zużyć paliwa.
Pochwała aplikacja, liczymy na dodatkowe funkcje w przyszłości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przydał by się silnik 1.8 z Corolli Hybrid , był by Cross zwinniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
jak to w Toyota-ch, wyje jak się przyspiesza lub pod strome wzniesienia wjeżdża - wyciszenie całego auto rozwiązuje problem i nie rujnuje kieszeni.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, test łosia przechodzi bez problemu przy 100 km/h.
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Okaże się porą zimową, - aplikacja działa chłodzi auto w lecie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tyle niewielka przestrzeń dla Rosłych pasażerów
2,0
Wyciszenie
Księgowi Toyoty dawno nie byli u kolegów z Lexus-a.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie Wawa - wokoło komina 3,7 - 4.
Trasa autostrada - 140 km/h - 5,5
Autostrada/trasa szybkiego ruchu - do 120 km/h - 4,5
Jazda trasa szybkiego ruchu do 100 km/h z wykorzystaniem możliwości hybrydy - 3,5 do 3.8 .
Mały bak aut , - tankowanie w przedziale - 600 - 700 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena zbyt wysoka , chodź to obecnie wszędzie obecny trend w salonach różnych marek
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW
[l/100km]