Silnik
: Silnik jest dla mnie największym atutem tego samochodu. Jako drugi duży atut uznaje zawieszenie. Jest bardzo dobre nawet na dziurawe drogi.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu dlatego dodaje tą opinię. Autem jeżdżę od nowości. Samochód kupiłem w salonie. Przy zakupie mocno się zastanawiałem czy wybrać diesla czy benzynę głównie ze względu na wysoką różnicę w cenie. Ale jazda próbna dieslem rozwiała moje wątpliwości. Benzyną jeździłem przez 6 lat i zawsze chciałem spróbować diesla. Jazda dieslem jest o wiele bardziej ciekawa niż benzyną. Czuć dużą dynamikę od najniższych obrotów. Prędkość maksymalna to pewnie kolo 190. Ja jechałem najwięcej 180. No i spalanie conajmniej 2 litry mniej niż benzyna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo ładnie. Zawsze odpala bez najmniejszego problemu nawet w duże mrozy. Żadnych problemów nie miałem z filtrem dpf mimo że samochód był używany głównie na odcinku 10 km do pracy i z powrotem.
5,0
Skrzynia biegów
Co do skrzyni to rzadko używałem 6 biegu bo dopiero się go wrzuca przy prędkości około 110 120 ale ogólnie nie mam zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jak dla mnie super. Zawieszenie rewelacja.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Co tu pisać wszystko działa jak na Toyotę przystało.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo jak na samochód tej klasy. Sporo więcej niż w yaris drugiej generacji. Bagażnik również jest większy.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania są bardzo niskie. Małe spalanie i brak awarii. Serwis nie jest najtańszy ale też nie najdroższy. Ostatnio wymieniałem olej i klocki poza aso i wyszło całkiem tanio.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest dość spora jak za auto tej klasy. Ale zdecydowanie warto zapłacić trochę więcej i być zadowolonym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D DPF 90KM 66kW
[l/100km]