Przeniesienie napędu
: 6 biegów, rewelacyjne zestrojenie z silnikiem - rewelacyjna elestyczność.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacyjnie elastyczny silnik, pięknie przyspiesza. Od 4 biegu czuć przyspieszenie.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjna sześciobiegowa.Cacuszko. W trasie - szósteczka i nawet przyspiesza.
4,0
Układ jezdny
Jak na razie bez zarzutu.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki zasłaniają spory obszar (trzeba bardzo uważać przy skrętach). Przy cofaniu słabo widać, bez kamerki ani rusz.
4,0
Ergonomia
Brak schowków jak w poprzednich generacjach, oparcia foteli nie rozkładają się do poziomu. Oparcie tylnej kanapy nie jest dzielone! Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach!!! Jej kształt jest rewelacyjny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku. Nadmuch dobrze rozmieszczony i silna dmuchawa. Chłodzenie też optymalne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jak to w Yarisie. Ok.
4,0
Wyciszenie
Bez zarzutu do 140, powyżej - hałas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak kierowca się postara, to i średnia ok. 4,1 wyjdzie. Warunek - noga \"piórko\".
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo nisko zawieszony przedni zderzak - masakra. Już 4 razy zawijałem plastikowy wąs pod zderzakiem a wraz z nim osłonę silnika i nadkola, przy okazji uszkodziłem nadkole. Bardzo duży minus dla szalonego projektanta. Co szkodziło zostawić ciut wyższe osadzenie przedniego zderzaka, tak jak w porzednich wersjach?
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D DPF 90KM 66kW
[l/100km]