Karoseria
: Auto jak na te klasę pojazdu i gabaryty zewnętrzne jest bardzo duże w środku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdzewieje na potęgę.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
mógłby przy tej mocy być bardziej elastyczny, ale jak się rozpędzi 200 km/h idzie. Dobrze się sprawuje na gazie - pod warunkiem, że instalacja jest dobrej jakości i dobrze zestrojona.
4,0
Skrzynia biegów
bezawaryjna i bezproblemowa
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi, nawet w szybkich zakrętach.
1,0
Karoseria
Rdzewieje na potęgę - w tylnej klapie pod blendą rejestracji są już dziury na przelot, tylne ranty błotników na łączeniach ze zderzakiem rude, a podwozie - tragedia.
Komfort
3,0
Widoczność
Samochód raczej prostacki w środku, bez fajerwerków, ale środek trwały, nie zużywa się pomimo dużego przebiegu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duże wnętrze a brak tunelu przed tylnym rzędem siedzeń czyni je jeszcze praktyczniejszym.
3,0
Wyciszenie
Jest głośno, powyżej 130 km/h nawet bardzo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ciężko z zamiennikami, to niestety nie jest niemiecki samochód do którego można kupić wszystko w pierwszym lepszym sklepie.
1,0
Stosunek jakość/cena
Nie rozumiem czemu tyle to kosztuje - zdecydowanie za drogi na to co sobą reprezentuje i wyposażenie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raczej mało awaryjny - pękają w środku cieniuchne przewody czujników silnika jest problem ze zlokalizowaniem usterki.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wydmuchnęła się uszczelka kolektora ssącego - przez co samochód wariował, tak poza tym, gumy zawieszenia i nic więcej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
[l/100km]