Przeniesienie napędu
: bardzo drogi komplet sprzegła
4,0
Całokształt
Ogólnie samochód bardzo dobry, dość cichy, zawieszenie przez 58tyś zero problemów, silnik żwawy i energiczny do miasta, powyżej 3 tyś obrotów dostaje kopa ( 1,33) Negatywne komentarze piszą chyba ludzie którzy nigdy nim nie jechali a wiem co mówię bo jeździłem 2 lata Yarisem II a teraz kolejne 2 lata od nowości Yaris III ładniejszy większy lepiej wykonany...wszystko na plus.
Auto użytkuje na nauce jazdy więc wytrzymuje trudy codziennej pracy.
Szczerze polecam !
Minus to trochę za drogie uważam że ceny powinny być od 36tyś do max 42 ...no ale cóż to Toyota :)
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo ładnie pracuje, jechałem też 1,0 70KM i zdziwiłem się jak żwawo jechał przy mniejszej mocy
ale ogólnie do miasta super, dobre przyspieszenie w ruchu miejskim
słaby na trasy i duże prękości ale konstruktorzy zrobili auto miejskie !
4,0
Skrzynia biegów
Twarda dzwignia zmiany biegów, jeździłem różnymi samochodami ale to najgorszy mechanizm zmiany biegów, sama skrzynia fajnie chodzi ale też za krótkie przełożenia
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi w Yaris II miałem wrazenie że wylece z drogi albo wpadne w poślizg
Komfort
5,0
Widoczność
Super
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto za drogie i serwis tez dobrze sobie liczy ale płaci się za markę
Za to w fiacie ciągle cos się psuło a tu tylko lejesz benzynę i jeździsz :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
[l/100km]