Yaris III na pewno lepiej wygląda niż poprzednicy przód samochodu zdecydowanie zmienił się na plus. Środek jak zwykle funkcjonalny i przestrzenny w trójce niema już tylu schowków za którymi zresztą nie tęsknie. Najważniejsza sprawa to licznik znajduje się w prawidłowym miejscu i wygląda naprawdę przejrzyście- należę do osób które nie przepadały za wyświetlanym prędkościomierzem. Wnętrze jest bardziej eleganckie niż w starszych jarkach. Radio gra dużo lepiej i można podpiąć pendrive. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Jako poprzednie auto posiadałem Yarisa II z silnikiem 1.0 i przesiadając się do III z silnikiem 1.33 mogę pisać w samych superlatywach myślę że o wiele lepiej pracuje. Zdecydowanie lepiej się wyprzedza, jest bardziej zrywny i przede wszystkim wydaje dźwięki milsze dla ucha 1.0 chodzi jak sokowirówka.
5,0
Skrzynia biegów
6- biegów jak dla mnie strzał w 10-tkę. Biegi wskakują bez zarzutów- nie zgodzę się z jednym z komentarzy że biegi czasem nie wskakują.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Moim zdaniem widoczność jest atutem wszystkich Yarisów w tym także się nie zawiodłem- Samochody stworzone do miejskiej dżungli.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tym polu znowu pochwalę nową generację Yarisów miejsca wydaje się więcej i bagażnik jest większy.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność nie jest specjalnym plusem Yarisów benzynowych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
[l/100km]