Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting
Comerc,
7 lat temu
Silnik 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
4 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,15
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto na miasto, dla kobiet, jest lekkie, plusy mało pali i jakość wykonania, minusy - wolne, nie czuję się w nim stabilnie przy dużych prędkościach, lusterka w mróz cały czas zamarznięte nie wiem czy on ma podgrzewane czy nie, ale w innych po prostu nawet nie muszę się zastanawiać skoro brak śniegu, a tutaj musiałem je skrobać. Jest to ogólnie dobrej jakości auto do jazdy na małych przebiegach, do miasta!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to jedyny atut w tym aucie że jest z przekładnią 6 biegową więc nie będzie wyżyłowany. Skoro przy 100km ma 2,3 tyś obrotów Natomiast minus jest za wolny. Można wyprzedzić, ale trzeba dobrze oszacować odległość auta z naprzeciwka nim wyprzedzisz. Z awaryjnością silnika się nie wypowiadam za krótko jezdzę.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów, jest nowa, więc ładnie wrzuca biegi, ale coś krótkie są te odległości przerzucania odbije się to póżniej w czasie po 10 latach użytkowania, trochę oporna jedynka. Ale ogólnie jest ok.
3,0
Układ jezdny
Pozostawia wiele do życzenia. Trzeba się w to auto wczuć, na pewno prędkość trzeba dostosować do warunków pogody - typu wiatr, zakręty. To jest auto do miasta. Zawieszenie twarde, każda uwypuklenie się czuje, ale jest dobrze wyciszone.
Komfort
5,0
Widoczność
SUper!
3,0
Ergonomia
Dla mnie przeciętność.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w mróz - przeciętne, mając porównanie z innymi autami, mam wrażenie że nie dogrzewa. Ale po 30 min już można się w nim czuć ciepło. Gorąco nie ... no i te lusterka nadal nie odmrożone.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie się siedzi, można nim jechać 500km. Fotel kierownica regulowana, tutaj zadbali o to. Wygodnie i szybko się zapina pasy. Bagażnik mały, na wczasy za mały. NA miasto na zakupy - celująco.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie mają porównanie jest bardzo dobre. Silnika nie słychać. CZuć jazdę i nierówności na drodze. Myślę że dobór lepszych opon niweluje ten problem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania Toyoty nowej - brak zdania na ten temat. Na pewno czuć tu jakość, więc wsiadać i jechać.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ze względu na to że jest to auto małe na miasto, mam niedosyt odnośnie dynamiki jazdy. Ogólnie z tego segmentu auto za tą kasę, przynajmniej się wie że nie zostały wyrzucone w błoto. ZA JAKOŚĆ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za krótko go mam, brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 99KM 73kW
[l/100km]