Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017
Greg,
3 lata temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2020
Przebieg:
6 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,64
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
: Hamulce są brzytwa" a na dodatek system pomocy w hamowaniu jeśli za blisko podjedziemy. Silnik tez ma dobre osiągi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Pozycja za kierownicą na długich trasach. Na krótkich ok.
4,0
Całokształt
Gdyby nie pozycja za kierownicą byłby max
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobre przyspieszenia
4,0
Skrzynia biegów
Na 1 trzeba trochę więcej wciskać pedał gazu
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko ok poza pozycją za kierownicą,. Ciężko wyregulować tak aby noga w kolanie była jak najbardziej wyprostowana. Jeśli fotel maksymalnie się obniży - ręce są za krótkie" do kierownicy. Fotel wysoko- siedzi się jak na krześle. Na krótkich odcinkach nie ma to znaczenia nawet fajnie wysoko się siedzi i wszystko widać z góry. Ale na długiej trasie kąt prosty w kolanie(pozycja jak na krześle) daje się we znaki i trzeba robić przerwy na rozprostowanie nóg. Gdybym miał 20-30 lat pewnie by mi to nie przeszkadzało ale mając drugie tyle niestety ma to znaczenie. Piszę to po przejechaniu 2 tys. km w ciągu 2 dni- prawie ciągiem z wyjątkiem czasu na sen.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu - przestrzeni jest dużo . Gorzej z pasażerem za kierowcą jeśli nisko ustawimy fotel. Na długie trasy raczej wóz dla 4 osób - ale to w większości samochodów tak jest
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h słychać silnik
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg aby coś więcej pisać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg aby coś więcej pisać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
[l/100km]