Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Renata, 4 lata temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,57
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Yaris to byl wybor czysto pragmatyczny - sprawdzony, dobry, kompaktowy samochod za niska cene. Dla mnie najwieksza jego wada jest niewygodny fotel - miesiac musialam przyzwyczajac sie do fotela; pomimo tego, ze da sie regulowac kierownice, na moja dlugosc ramion to za malo. Poza tym malo miejsca na nogi, to juz Yaris z 2003r. bylo wiecej, W drugiej kolejnosci, problem z ruszaniem i manewrowaniem miedzy 1wszym i 2gim biegiem - albo za daje za malo albo za duzo gazu, strasznie ciezko wyczuc punkt idealny dla samochodu; moj chlopak ma ten sam problem, a oboje jezdzimy juz z 10 lat i to roznymi samochodami (Ford Fiesta, Seat Leon). Na gorskich trasach przy duzej predkosci (ok.90km/h) czuc, ze kiepsko trzyma sie drogi i zakretow i na autostradach, ktore biegna przez pagorki (np. Katalonia, droga miedzy Barcelona a Lleida), na duzych wzniesieniach traci potencje - trzeba redukowac do 4ki zeby utrzymac predkosc 100km/h. Blachy cienkie, jak zapukasz to slychac gluchy poglos, ale to chyba teraz w wiekszosci samochodow tak wyglada. Dla mnie dziwnie dziala spryskiwacz do przedniej szyby - leje sie na boki, trzeba najpierw uruchomic wycieraczki a dopiero potem uruchamias strumien wody. Poza tym wszystko ok - za ta cene, nowego, kompaktowego niczego lepszego bym nie kupila. Gadzety - kontrola predkosci, autopilot, klimatyzacja, ekran, radio, kamera do cofania etc., wszystko ok. Rozwazalam jeszcze nowego Nissana Micre w tej gamie i przedziale cenowym, benzyniaka, ale zniechecily mnie drgania drazka biegow przy jezdzie (wina 3 cylindrow).
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017