Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

KJN, 4 lata temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,79
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Jest to drugie auto w rodzinie, następca poprzedniego Yarisa. W porównaniu do poprzedniej wersji trochę dobrze a trochę mogło by być lepiej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Lubię charakterystykę wolnossącego silnika. Można jeździć albo oszczędnie na niskich obrotach albo dynamicznie - co kto lubi. I nie ma się wrażenia, jak w turbodoładowanych malutkich silniczkach, że pod maską jest wiertarka
3,0
Skrzynia biegów
Wkurzające jest sprzęgło. Trzeba się do niego przyzwyczaić, żeby nie gazować przy ruszaniu pod górkę.
4,0
Układ jezdny
Autko leciutko nadsterowne ale przewidywalne. Prowadzi się pewnie.
4,0
Karoseria
Design mi odpowiada. Co do lakieru - to auto jest zbyt młode, żeby mogły powstać jakieś odpryski czy rysy
Komfort
4,0
Widoczność
Bez problemów. Kamera cofania użyteczna
4,0
Ergonomia
Miłe są te wszystkie gadżety: astystent pasa ruchu, Android auto, automatyczna zmiana świateł, rozpoznawanie znaków drogowych, czujnik deszczu, wykrywanie ryzyka zderzenia i sam nie wiem co jeszcze. Lubię wysoką pozycję za kierownicą (na dalsze trasy jeżdżę SUV-em). Z przodu zderzak położony nisko - trzeba uważać przy wjeżdżaniu na krawężnik (ale może to dlatego, że jestem przyzwyczajony do jazdy autem o 20 centymetrowym prześwicie). Brak podłokietnika.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje mi automatycznej klimatyzacji. Poza tym wszystko działa jak trzeba.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W stosunku do długości auta bagażnik jest mały a miejsce na tylnych fotelach ograniczone
3,0
Wyciszenie
Powyżej 130 km/h robi się głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania auta to paliwo i przeglądy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Można było znaleźć za tę samą cenę auto o lepszych osiągach i większym bagażniku ale kto raz kupił Toyotę, ten raczej przy tej marce zostanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym przebiegi każda usterka dyskwalifikuje auto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym przebiegi każda usterka dyskwalifikuje auto

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017