Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017
Małgorzata Rutka,
5 lat temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
1 000 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,36
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Ładny samochodzik, przeznaczony do wolnego poruszania się na bardzo krótkich trasach. Na zakupy. Na kawę. Do kościoła. Ponieważ nie ma przyspieszenia to nie wydaje mi się autem bezpiecznym.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośno chodzi powyżej 100 na godzinę. Nie ma szfungu czyli przyspieszenia czyli tego co fajne w jeździe czyli słabizna. I tym samym bez możliwości wyprzedzania na autostradzie. Nawet jak depnę przy 120 to strasznie wolno się rozpędza do 140. Jak na razie boję się więcej bo mam wrażenie, że silnik się rozpadnie. Przy 80 sugeruje zmianę biegu na wyższy czyli 6 a przy 130 sugeruje zmianę biegów na niższy.
Gaśnie przy redukcji z dwójki na jedynkę. Gaśnie przy kilku metrach jazdy na jedynce. Jak na razie żałuję zakupu.
2,0
Skrzynia biegów
Problem z włączeniem jedynki.
3,0
Układ jezdny
Jak na razie bez zastrzeżeń, nie ma się do czego przyczepić.
4,0
Karoseria
Nie mam zdania. Mam nadzieję, że będzie lepsza niż silnik.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra. Dobrze dopasowane lusterka
3,0
Ergonomia
Wygodnie się prowadzi. Za następne 5000 będę wiedziała więcej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się ogrzewa i szybko odparowuje.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok. Wygodnie. Tył dla szczupłych.
3,0
Wyciszenie
Głośny już przy 100 i dalej coraz głośniej.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałam się oszczędności. Pełny zawód.
2,0
Stosunek jakość/cena
Ładny. Zabawka dla niedzielnych kierowców. Dużo migających gadżetów.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory nie było żadnych więc na plus.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory nie było żadnych więc na plus.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
[l/100km]