Inne
: Zaawansowane systemy bezpieczeństwa m.in.: poduszki, kurtyny, TRC, VSC, WIL, PCS, LDA, AHB, RSA, ABS, BA, HAC, itd. Doskonałe radio.
Stosunkowo duża przestrzeń w przodzie kabiny.
Kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami.
Wysokiej jakości lakier na karoserii.
Przeniesienie napędu
: To naprawdę największe zaskoczenie! - możliwość pracy silnika w aż 4 trybach pracy skrzyni biegów: 1/ w bardzo oszczędnym ale mało dynamicznym, pełnym automacie ECO, który jednak doskonale nadaje się do jazdy po mieście, 2/ w półautomacie, tj. przy ustawieniu dźwigni na D i jednoczesnym ręcznym dobieraniu obrotów silnika przyciskami (skrzydełkami) na kierownicy - jak w bolidach F1, 3/ w całkowicie ręcznej zmianie biegów w trybie M (najlepiej skrzydełkami na kierownicy), 4/ w niezwykle dynamicznym trybie SPORT.
Całość sterowana komputerowo działa bardzo sprawnie i gwarantuje niezwykłą przyjemność z jazdy!!
Silnik
: Bardzo elastyczny silnik jeśli chodzi o obroty. Pozornie słaby w trybie ECO, ale za to niezwykle oszczędny w zużyciu paliwa! Świetnie sobie radzi i cichy do prędkości nawet 130 km/h. Zamienia się w "bolid F1" przy wyborze trybu SPORT. No, ale wtedy na zużycie paliwa lepiej nie zważać...