Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017

Jan, 5 lat temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,36
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Świetny lakier metaliczny. Stosunkowo duża przestrzeń w przodzie kabiny jak na ograniczone wymiary zewnętrzne auta. Ogromne lusterka boczne.
Przeniesienie napędu : Doskonała praca automatycznej skrzyni biegów.
Inne : Zaawansowane funkcje bezpieczeństwa. Kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami. Bardzo dobra jakość radia.
4,0
Całokształt
Samochód doskonały na dojazdy do pracy w dużym mieście, dla przedstawiciela handlowego, dla małżeństwa z jednym dzieckiem i idealny dla aktywnych seniorów na emeryturze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonałe automatyczne wybieranie optymalnych obrotów silnika, co powoduje duże oszczędności w spalaniu - szczególnie w warunkach miejskich.
4,0
Układ jezdny
Zbytnie ugięcie przedniego zawieszenia powoduje przy zjeździe do tyłu z progu lub krawężnika uderzanie w spód przedniego zderzaka. Reszta OK.
4,0
Karoseria
Przekombinowana na sportowo stylizacja samochodu z przodu, tj.: za duży przedni grill (osłona chłodnicy) dla stosunkowo niewielkiego, miejskiego auta. Do tego zredukowany do paradoksalnego minimum przedni zderzak i nadmiernie wycofane do tyłu przednie światła przeciwmgielne. Zawężający do tyłu kształt nadwozia i zbyt przesunięta do przodu pokrywa bagażnika, a w efekcie zmniejszona szerokość tylnej kanapy i stosunkowo mała pojemność bagażnika. Niestylowo wystający nadmiernie tylny zderzak. Bardzo dobry lakier metaliczny (Platinum bronze).
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie zagłówki częściowo zasłaniają widoczność z tylnego lusterka. Zbędna pionowa poprzeczka szyby przednich drzwi. Zbytnio zawężona przednia szyba.
4,0
Ergonomia
Przyciski sterowania radiem przy głównym ekranie nieergonomicznie usytuowane po jego lewej stronie zamiast prawej (dublowane przyciskami na kierownicy). Deska rozdzielcza (kokpit) w nieco przestarzałym stylu, ze zbędną wąską półką. Brak oświetlenia dla tyłu kabiny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre filtrowanie powietrza z zewnątrz.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Plus za wysokie położenie przednich siedzeń. Przestrzennie w kabinie z przodu, a słabo z tyłu (zbyt wąska tylna kanapa). Brak kieszeni z tyłu przednich oparć. Brak kieszeni w tylnych drzwiach. Stosunkowo mała pojemność bagażnika. Niewyrównana podłoga bagażnika po złożeniu tylnych oparć.
4,0
Wyciszenie
Nieco za głośny silnik ale o niezbyt agresywnym brzmieniu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Małe zużycie paliwa przy stosowaniu się do trybów ekonomicznej jazdy wyświetlanych na ekranie pomiędzy zegarami.
4,0
Stosunek jakość/cena
Doskonała jakość w trochę za wysokiej cenie. Brak wyboru dodatkowego wyposażenia indywidualnego (jest wyłącznie w pakietach).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017