Ocena kierowcy - Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017
daroslav-bytom,
7 lat temu
Silnik 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
10 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
3,85
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Hałas przy wyższych prędkościach.
4,0
Całokształt
Posiadam wersję Selection, więc bardzo dobrze wyposażoną. Jak na samochód miejski - super! Generalnie niczego nie brakuje.
Zawieszenie wydaje się dość komfortowe (choć dobrze trzyma w zakrętach), układ kierowniczy mocno wspomagany (dla mnie zbyt mocno), do prędkości 100 km/h w miarę cicho i dynamicznie. Powyżej prędkości 120 km/h robi się spory hałas. Przy umiarkowanie dynamicznej miejskiej jeździe spalanie na plus - średnia z przejechanych 10 tys km wychodzi 6,1 l/100km.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do tak małego samochodu wolnossąca jednostka 1,5 o mocy 111KM wystarcza. Wiadomo, zawsze chciałoby się więcej mocy.
Samochód nabiera dynamiki kiedy silnik ma powyżej 3 tys obrotów, jednakże zaczyna się robić głośno w kabinie.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 4 minutach od uruchomienia silnika można zagrzać ręce :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak to w małych miejskich samochodach - z przodu sporo miejsca, z tyłu powiedzmy w sam raz.
2,0
Wyciszenie
Niestety, przy wyższych obrotach silnika oraz/lub powyżej 100km/h robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
[l/100km]