Szukaj

Oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020

Podsumowanie 41 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,30
średnia ocena z 41 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
71%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW 2017-2020

4,9
~zydoooo
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
To mój drugi Yaris III, tym razem wersja Selection, więc wygląd i wyposażenie są inne niż w niższych wersjach. Auto stworzone do miasta, więc oceniam przez ten pryzmat, pomimo że użytkowałem je w cyklu 50% miasto i 50% trasa. Nie mogę powiedzieć złego słowa na to auto - wdzięczne, zdecydowanie do spokojnej jazdy i spokojnej eksploatacji na lata. Jeżeli komuś przeszkadza charakterystyka skrzyni CVT, słabe wyciszenie , właściwości jezdne lub...
3,1
~Michał
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Teściu kupił ten samochód. Ja bym go nie odebrał i żądał zwrotu kasy. Ale po kolei. Silnik jakby miał 70km, mocy nabiera dopiero powyżej 4000 obrotów. Udogodnienia takie jak automatyczne światła nie powinny w Europie dostać homologacji. Permamentnie oślepiają innych. Sprzęgło od nowości jest dramatem. Serwis ASO twierdzi, że tak ma być. Niezależny mechanik łapie się za głowę. Ale teściu nie chce wymienić. Wnętrze jak że sklepu z chińszczyzną....
4,5
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jeżdżę 25 lat, miałem wiele samochodów, choć przeważnie toyoty lub hondy. Yaris kupiony jako 2 - latek. Drugi samochód w rodzinie. Wykorzystywany w dużym mieście. Ogólnie jest to dobry samochód jak na swoją klasę. Używany zgodnie z przeznaczeniem nie daje powodów do jakiegoś wielkiego narzekania. Jest specyficzny jeśli chodzi pozycję za kierownicą. Siedzi się jak w vanie lub większości suvów. Ma to swoje zalety i wady (szczegóły dalej)....
4,6
~Renata
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Yaris to byl wybor czysto pragmatyczny - sprawdzony, dobry, kompaktowy samochod za niska cene. Dla mnie najwieksza jego wada jest niewygodny fotel - miesiac musialam przyzwyczajac sie do fotela; pomimo tego, ze da sie regulowac kierownice, na moja dlugosc ramion to za malo. Poza tym malo miejsca na nogi, to juz Yaris z 2003r. bylo wiecej, W drugiej kolejnosci, problem z ruszaniem i manewrowaniem miedzy 1wszym i 2gim biegiem - albo za daje za...
4,9
~Kamil
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Czekalem trochę z ocena, mam nadzieje ze nie zapeszę. Auto zakupione w salonie w Belgii. Póki co wszystko w porządku, żadnych usterek, spalanie zadowalające, duzo jeżdżę autostradami i tu moje zaskoczenie ze przy prędkości 140km/h auto zamyka się w 5,5l/100kml . Na mieście zamykam się w 6l, nie jeżdżę jakoś super agresywnie czy super ekonomicznie, spokojnie można z tego zejść. Auto miejskie wiec nie mam co do tego dużych wymagań ale na...
5,0
~Yyy
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Samochód bardzo dojrzały. Ma w sobie wiele zalet wcześniejszych generacji, a jednocześnie poprawione praktycznie wszystkie wady Yarisa 1.i 2.generacji. W porównaniu do poprzedników jest autem bardziej dopracowanym, lepiej się prowadzącym, obszerniejszym w kabinie, lepiej wyposażonym i wyciszonym. Do tego jest naprawdę bardzo dynamiczny i nie przesadnie paliwożerny (choć w porównaniu do Yarisa 1 pali ok.litr/100km...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,1
l/100km
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
2,4
~Wawrzyniec
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Auto ładnie się prezentuje i jest zwrotne. Reszta to niestety jeden wielki minus. Spalanie w mieście 10,1 !!!. Ruszanie z pierwszego biegu bez wycia silnika graniczy z cudem ( wina sprzęgła ? ). Pozycja za kierownicą to jakiś żart. Mam opuszczony fotel do samego dołu i kierownicę maksymalnie podniesioną i wysuniętą, a mimo to siedzę jak na taborecie. Fotel kierowcy niewygodny. Dolegliwości kręgosłupa gwarantowane po dłuższej jeździe....
4,4
~yarisman
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Yaris (automat) to auto IDEALNE - głównie w jeździe po mieście i na trasę - choć powyżej 130 km/h trochę głośne. Dla menedżera biznesowego, małżeństwa z jednym dzieckiem (2+1), jak również dla aktywnych singli i seniorów. Znakomicie dopracowane wnętrze, z materiałami w bardzo dobrej jakości. Nic nie trzeszczy, stosunkowo dużo miękkości. Wygląd deski rozdzielczej nieco konserwatywny. Do tego nie wiadomo po co wąska półka po prawej stronie....
4,1
~ardi82
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Jedyna rzecz, do której nie można się przyzwyczaić to sprzęgło.. pierwszy raz spotkałem się z czymś takim.. jeździłem wieloma innymi markami fiatami, oplami, skodami i wszędzie było lepiej... sprzęgło w tym modelu to jakaś kpina i tylko z tego powodu drugi raz bym tego auta nie kupił
4,9
~Marek
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 2017 1.5 Dual VVT-iE 111KM 82kW
Robi co ma robić i nic, po prostu nic nie szwankuje. Dobre wyposażenie, 6 biegów, w cenie 56000zł niczego lepszego nie znalazłem. Silnik czterocylindrowy wolnossący to już w tej chwili rarytas. Nie nadaje się na wyjazd do Hiszpanii, ale mało pali i raczej nie dokona żywota w ciągu kilku lat. To nie jest auto do wszystkiego i należy mieć rozsądne oczekiwania. Moje zadania czyli dojazd tu i tam, spełniło w 100%.
Toyota Yaris III Hatchback 5d Facelifting 2017