Silnik, aż prosi się o naciśnięcie pedału gazu, 90 KM robi swoje przy jego kubaturzi i rwie do przodu ..... polecam
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów współpracuje dobrze z silniczkiem.
4,0
Układ jezdny
Nieco sztywne zawieszenie ma swoje plusy, dobrze wchodzi w zakręty mino, że jest wysoki to nie czuć przechylania na boki.
Komfort
2,0
Widoczność
Nie widać maski samochodu, słupki mocno ograniczają widczność. Cofanie tekże pozostawia wiele życzeń, jeśli macie wyciągnięte zagłówki to widocznośc jest conajmniej kiepska.
4,0
Ergonomia
Autko ma ładną sylwetkę, choć wydaje się nieco zbyt wysoki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa włączona na 2 i nic nie słychać, a powiewa całkiem fajnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na mały samchodzik to przestrzeń jest wspaniała. Nikt się nie łomocze. Siedzi się wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Gdy ktoś nie widział napisu D4D to pewnie miałby kłopoty z rozszyfrowaniem, że to Diselek. Bardzo cichy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w cyklu mieszanym odbiega od danych producenta o jakieś 0.6 litra/100km na nikorzyść klienta. Spalanie w cyklu mieszanym to jakieś 4.7 l.100km (jazda do 100km/h). Jest to moim zdaniem oszczędna jednostka ale znam oszczędniejsze chodźby u Fiata.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena bardzo wysoka. W tej cenie można kupić wiele innych samochodów z silnikiem diesla. Mnie zauroczyła jego nietuzinkowa bryła i dlatego go kupiłem. Niemniej Toyota każe sobie płacić za znaczek firmowy, wydaje się, że nieco za dużo ....
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest zbyt nowy aby mówić o niezawodności .....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest zbyt nowy aby mówić o niezawodności .....
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]