Jak na 1.4 to nawet jedzie. Choć moim zdaniem trochę wyżyłowany.
3,0
Skrzynia biegów
Nie prezyzyjna.
3,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Mimo konserwacji w profesjonalnym zakładzie po zimie ostro rdza „zjadła” nadkola i progi. Na podwoziu pojawiał się za to jedynie nalot.
Taki urok japońskiego samochodu, jeszcze pochodzącego z polskiego salonu.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, jedynie w wyspecjalizowanym zakładzie mi go zrobili. Trochę mnie to kosztowało. Swoje lubi wypić, 5l przy spokojnej jeździe spali .
2,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pije olej. Nie zrobiłem nawet 1000km a zbiornik na olej już był pusty. Najgorsze jest to ze to na autostradzie się stało i laweta. Zaświeciła się kontrolka o niskim stanie paliwa, zjechałem na stacje, odczekałem i sprawdziłem stan oleju i się załamałem, było pusto.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]