Od nowości coś chrobotało, im większy przebieg tym głośniejszy, tym bardziej ten przebieg czuć. Po 240tys padła turbina, wtryski, jakiś egr wcześniej, sprzęgło toyota oceniła naprawę na 12-14tys zł To jest tak do tych prawie 250tys spokój ale teraz... duże koszty i niepewność jak to dalej będzie jeździć. Ktoś powie używane ze szrotu tańsze otóż niewiele i moim zdaniem nie warto bo w ASO mam gwarancje od 1 roku do 2 lat na to co zrobią u szrociarza nic nie mam. Dynamika silnka super.
3,0
Skrzynia biegów
haczy, były łożyska wymienane, zimą ciężko pracuje
3,0
Układ jezdny
do 100tys bajka, poźnej dobrze.... do 250tys ne wymieniłem amortyzatorów, nic, czućprzebeg ale nic nie było wymienione, jazda głównie miasto. Typ skoczka
Komfort
4,0
Widoczność
dla mne ok
3,0
Ergonomia
dużo schowków to jest super, ale bagażnik to porażka
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klma męczy się, ogrzewane nie zawsze wystarczajace
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotele dla japonczykow, casno, ciasno, ciasno
3,0
Wyciszenie
nie ma dramatu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
myslaem ze bedzie mnejsze
3,0
Stosunek jakość/cena
za drogie auto
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 250tys kiepsko
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbina, wtryski, sprzeglo
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]