w mojej ocenie układ jezdny nie zawodzi. bardzo dobrze zachowuje się w ciasnych miejskich uliczkach, a w ciasnych szybkich zakrętach również trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała widoczność to zaleta wysokiego siedzenia za kierownicą.Duża przestronna szyba przednia gwarantuje doskonałą widoczność.
4,0
Ergonomia
sterowanie komputerem pokładowym mogło by być nieco bliżej w zasięgu kierowcy np. po jego lewej stronie, a tak trzeba sie przechylać by zmienić wskazania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Biorąc po uwagę klasę Yarisa, to przestrzeń jest imponująca zwłaszcza dla pasażerów na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
przy nieco większych prędkościach trzeba głośniej słuchać radia, bo powietrze mocno dmucha.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie niewielkie, przeglądy w TOYOCIE mają przystępne ceny, a napraw jeszcze nie było!
4,0
Stosunek jakość/cena
Diesel kosztuje więcej, a teraz jeszcze paliwo drożeje, ale warto było kupić nowego, bo przyjemność jazdy rekompensyje wszystko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]