Silnik bajkowy do poruszania się pomieście. Mocy nie zabraknie w czasie wyprzedzanai a tym maleństwem bez problemu zaparkujesz wszędzie. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
90 koni pod maską tego maleństwa potrafi zdziałać cuda na drodze... ale od 2500 obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę szybko i sportowo. Biegi zmieniam bardzo szybko i nigdy nie miałem problemu z trafieniem.
4,0
Układ jezdny
Coś stuka gdzieś z przodu przy szybkich i ciasnych zakrętach. Jest tak od przebiegu około 5000 więc prawie od nowości. Na serwisie nic nie znajdują chociaż zgłaszm to za kożdym razem. Ogólnie nic się nie dzieje.
Komfort
4,0
Widoczność
Powiększyłbym lusterka boczne.
3,0
Ergonomia
Do miasta i na krótkie trasy idealny. Trasa powyżej 150 km jest już trochę męcząca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mógłby trochę szybciej się nagrzewać zimą ale to problem wszystkich małych samochodów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bez zastrzeżeń. Z tyłu nigdy nie siedziałem...
3,0
Wyciszenie
Przy normalnej ekonomicznej jeździe po mieście ok. Przy prędkości max (do 170) na trasie robi się już bardzo głośno i męcząco.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wyciskam z silnika co się da. Gaz w 90% mojej jazdy jest wciśnięty do końca. Wynik... 7,3 l/100 to max co wypije D4D. Nie mam porównania do ekonomicznej jazdy, którą zakończyłem po okresie docierania czyli 1000 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wersja wyposażenia SOL czyli wszystko jest co potrzebne za 55000 w 2008. Jestem na TAK
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się do tej pory nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. Tylko olej, przegląd i VPower Diesel
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]