Proszę pamiętajcie że opis danych znamionowych samochodu w publikatorach to tylko info. Nie ma mocy obowiązującej zgodnie z kodeksem cywilnym - zatem nie można w oparciu o te danech dochodzić roszczeń. Dowiedziałem się o tym dopiero na podstawie oficjalnego pisma od producenta. To oszustwo i koszmar dla klienta
Już w gwarancji polskiej jest napisane że wymiany samochodu nie ma - więc bardzo dokładnie sprawdzajcie wszystko przy odbiorze nowego auta.
Wrażenia
3,0
Silnik
po 30000 km zużycie oleju 03l/1000km serwis informuje że wg. producenta może być nawe 1l i to jest zgodne ze standartem Toyoty
4,0
Skrzynia biegów
mam MMT działa dobrze
5,0
Układ jezdny
jedyne co działa poprawnie ale przy odbiorze nowego auta żądajcie gadania zbieżności ponieważ belka tył jest spawana a jakość wykonania jest bardzo zła.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciągłe kłopoty z klimatyzacją
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ciągle terkotanie szyby przedniej kierowcy w wersji 3 d serwis twierdzi że nie do usunięcia koszmar
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali 5,3 l/100km średnio i to standard
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo wysoka cena a jakość Yarisa produkowanego we francji to koszmar - lepiej wybierajcie auta produkowane całkowicie w japonii
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymieniono klimatyzator,alternator,pompę obiegową,a regulacja paska co 3 tygodnie bo piszczy, remont kapitalny silnika na gwarancji- w efekcie pogorszenie wrunków jezdnych oświadczenie serwisu cytuję przecież da się jeździć KOSZMAR
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w obliczy ostatniego roku (2 rok gwarancji ) 4 miesiące w serwisie