po roku eksploatacji jestem zadowolony, świetnie zagospodarowana przestrzeń, mozliwośc powiększenia bagażnika do sporych rozmiarów, także poprzez jego pogłębienie (klapa od easy flat), na dłuższej trasie bardzo przydatne uchwyty na napoje (puszka, butelka) z boku przedniej konsoli. Zapas mocy duży i praktycznie jazda w 4 osoby nie różni się od jazdy we dwoje. Półautomat bardzo wygodny, choć trzeba się przyzwyczaić
Wrażenia
5,0
Silnik
Ze skrzynią Multimode pracuje świetnie, musi jednak mieć ok. 1800 obrotów, ponizej jest tzw. turbodziura
4,0
Skrzynia biegów
półautomatyczna skrzynia dość wolno przekłąda biegi, denerwujący jest moment "zastanowienia" przed zredukowaniem biegu przy wyprzedzaniu i wciśniętym pedale gazu
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu, świetnie trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc do tyłu jest trochę ograniczona, ale od czego są lusterka
5,0
Ergonomia
jeździmy zwykle w dwie osoby, z przodu jest bardzo wygodnie, mam 183 cm wzrostu i nie należę do szczupłych, ale powodów do narzekania nie mam
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, bardzo szybko się nagrzewa, nadmuch wystarczający, a wentylowac trzeba, bo to małe auto z małą objętością wewnątrz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
czasami jeździmy w 4 dorosłe osoby i nikt nie narzeka, z tyłu dużo miejsca, choć siedziska krótkie, ale cos za coś, to w końcu małe auto
5,0
Wyciszenie
silnik wysokoprężny praktycznie do 100 km/godz jest niesłyszalny, przy 110 - 120 lekko słychać, poprzednio jeździłem Scenikiem benzynowym - był głośniejszy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 4,7 l/100 km w cyklu mieszanym, jeszcze bez przeglądów, spotkanie z sarenką w nocy to wymiana drzwi, ok. 3200 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
auto jest drogie, z dopłątą za lakier ponad 60 tys. zł., ale to wkońcu diesel, półautomat