Dobrze, auto w miarę uniwersalne , gdy kupowałem jeżdziłem też Fabią 1.4 i tu plus dla Toyoty za wyciszenie ,obszerne wnętrze,mniejsze zużycie paliwa ,elastyczny silnik oraz 6-biegową przekładnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
1.3 dual-vvti bardzo elastyczny ,cichy ,łańcuszek rozrządu to także zaleta ale tu trzeba pamiętać o odpowiednim oleju by długo posłużył.
4,0
Skrzynia biegów
6 biegów krótkie skoki na początku trzeba się przyzwyczaić , skrzynia stworzona do spokojnej i oszczednej jazdy ,jak ktoś liczy na sportowe osiągi to mimo 100 KM będzie zawiedziony ala nia taka idea tego autka.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń, podobno trwały jeszcze nic się nie odzywa wspomaganie precyzyjne .
Komfort
3,0
Widoczność
Troszkę przeszkadza gruby słupek przedniej szyby.
3,0
Ergonomia
Zegary na środku mi to nie przeszkadza ,reszta dobrze i precyzyjnie choć troszkę szaro i monotonię.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cicho i lepiej jak w w/w Fabii.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie chyba ok. jeżdżę w większości sam lub w dwie osoby.
Tylne siedzenie regulowane co ma wpływ na przestrzeń bagażnika.
4,0
Wyciszenie
Jest cicha, na trasie 6 bieg to zaleta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niska awaryjność, mocne zawieszenie i umiarkowany apetyt na paliwo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Droga w zakupie ale na plus to trzymanie ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki na konsoli środkowej , marny dostęp a LED-y załatwiły by sprawę w końcu to rocznik 2010.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Charczący rozrusznik , trzeba wyczyścić co 30.000-40.000 km.
ale to węgierski Bosch.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
[l/100km]