Silnik
: eknomiczny i zwinny, zawieszenie komfortowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Świetny samochód, niezawodny, praktyczny. To jest dla mnie najważniejsze że przez 10 lat ten samochód będzie jeździł tak jakbym wczoraj wyjechał nim z salonu, daje poczucie bezpieczeństwa i nie robi niespodzianek. jak na razie przejechałem 25000. Zdecydowałem się na toyotę gdyż widzę jak jeżdżą znajomi którzy kupili oczywiście nowe z salonu - tymi samochodami po prostu się jeździ i jeździ aż do bólu i nic im to nie robi, 10 albo więcej lat pewnej jazdy! Poza tym japońska jakość wykonania bije na głowę europę i stany i przyjemność z jazdy.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo mi odpowiada 6 biegów
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się idealnie, dobrze trzyma się drogi, sztywne zawieszenie co lubię.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag po prostu działa skutecznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bezkonkurencyjna w swojej klasie a nawet więcej miejsca niż w corolli poprzedniej generacji, dla czterech wysokich osób miejsca swobodnie wystarczy
5,0
Wyciszenie
jak zaczęłem jeździć to miałem trudnoiści z usłyszeniem silnika bo przesiadłem się klekoczącego diesla. Dla mnie też jest ważna jakość radia i dźwięku - bardzo dobrze się słucha muzyki na dużych głośnościach, dobry daje bas i nic nie trzeszczy no i silnik nie zagłusza i po dłuższej jeździe nie boli głowa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obojętnie przy jakiej jeździe, głównie po mieście pali mi 6l/100 km, przy wysokich mrozach pali maks 7,4l/100,(a propos komputer podaje prawidłowo średnie spalanie bo sprawdzałem sam) odpala zawsze bez najmniejszego problemu pod blokiem przy -30
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
[l/100km]