Auto w moim mniemaniu bardzo przeciętne, kupiłem bo musiałem. Auto jest ciasne kierowca z pasażerem niemal się przytulają. Auto dynamiczne i żwawe, ale skrzynia biegów jest tak zestrojona że nie wiadomo który bieg wrzucić po dojściu do czerwonego pola. I tak japońska bezawaryjność KIT! Po 25 tyś. pada silnik Toyota czeka na odpowiedź nie wiadomo skąd żeby wgl wymontować z auta, a ja stoję i nie zarabiam bo auto służy do celów zarobkowych, a auto zastępcze po kolizji. Jesteś silnie zawiedziony. Chcesz marnować pieniądze kup dobry alkohol i zainwestuj w kobiety, a jak koniecznie chcesz samochód idź do innego salonu!!
Wrażenia
2,0
Silnik
kultura pracy ok, choć przy wyższych prędkościach daje po uszach, elastyczność w porządku, przy wyższych prędkościach obrotowych nie zachwyca.
2,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, ale biegi wchodzą nieprzyjemnie i z dużym trudem,
4,0
Układ jezdny
Przy niewielkich prędkościach zachowuje się bardzo dobrze i daje dobre wyczucie drogi, niestety przy szybko pokonywanych nie daje poczucia pewności mocno przechylając się w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto jest dobrze oszklone dzięki niewielkim gabarytom, jest łatwa w manewrowaniu. Lecz przez małą tylną wycieraczke po deszczu ogranicza się widoczność do tyłu.
3,0
Ergonomia
Auto dobrze rozplanowane, choć plastiki bardzo słabej jakości i niemiłe dla oka, duża ilość schowków na drobiazgi, bagażnik mógłby być nieco większy przy odsuniętej kanapie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogólnie wypada dobrze klimo dość szybko i efektywnie chłodzi, ogrzewanie podobnie choć przy zaparowanych bocznych szybach ciężko dobrze nawiew ustawić.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu porażka przestrzeń na nogi minimum rozumiem że to auto dla japończyków ale mimo wszystko trafia na rynki europejskie. Przestrzeń na wysokości ramion wgl nie zachwyca można mimochodem przytulać się z kierowcą a nie trzeba być tęgim.
3,0
Wyciszenie
Na biegu jałowym niesłyszalny, ale przy prędkościach autostradowych jest głośny i to za bardzo jak na 101km i sześć biegów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest bardzo dobre jak na możliwośći silnika, choć gdy się je wykorzysta osiągnięcie wartości podanych przez producenta jest wręcz niemożliwe. Przeglądy są drogie i bardzo częste (co 15tyś. km)
2,0
Stosunek jakość/cena
Jakoś auta nie zachwyca wręcz odwrotnie 50tyś, zł można zmarnować w dużo lepszy sposób.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu miłe zaskoczenie do tej pory brak.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu wpadka. Po 25tyś. km Toyota kwalifikuje silnik do wymiany. Do tego czeka na zgode centrali nie wiadomo skąd aby wymontować silnik z samochodu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
[l/100km]