Bardzo fajna skrzynia. Jakby czepiac sie szczegolow to przy drugim biegu nieco glosniej slychac wbicie.
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronne wnetrze. z tyłu ogromna ilość miejsca na nogi przy cofnietej kanapie mozna powalczyc z niejedna limuzyna.
4,0
Wyciszenie
Jest dość cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Doskonałe zużycie paliwa jak na tę moc.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Mega wrażliwe gniazdo zapalniczki. Po kilkakrotnym ladowaniu telefonu oryginalna ladowarka bezpiecznik do wymiany. drobiazg ale dostepny tylko w serwisie z uwagi na to ze jest jeszcze mniejszy od malutkich bezpiecznikow. porada z serwisu zeby wlozyc mocniejszy 20A.
2. Po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach slychac jakies stukanie jakby jakas czesc sie poluzowala lub odglosy sprzegla. niewiem trudne do zlokalizowania - slychac w srodku auta przy sterowaniu wentylacją. niewiem co to ale przy najblizszym serwisie przy 15000 porusze ten temat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
[l/100km]