Jest to idealny samochod do miasta (a takiego wlasnie szukalismy) szczegolnie z tym silnikiem. Wybierałem pomiedzy fiesta (zbyt droga i duze spalanie), nowym polo (ładny srodek, ale z zew bez polotu), suzuki swift(maly bagażnik), hondą jazz (przesadzili z ceną i zero rabatu), hyundai i20 (bardzo fajny samochodzik w najwyżej wersji style), ale że to mial byc samochod dla zony wiec ona miala decydujący głos,a po jazdach probnych żona wybrala yarisa.
Wrażenia
5,0
Silnik
super - bardzo cichy, bardzo elastyczny na 3 biegu to mozna chyba jezdzic caly czas w miescie bez zmiany biegów
5,0
Skrzynia biegów
rewelacja - krotkie przełożenia i 6 biegow, nic nie chaczy
4,0
Układ jezdny
nie tak dobrze jak moj ford, ale nie jest zle
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc przecietnie- ma szczescie to maly samochod wiec zalezy od kierowcy, moja zona sie przyzwyczaiła po 2000 km a ja praktycznie od razu
5,0
Ergonomia
prawie doskonale - jedynie do czego sie moge przyczepic to do przycisku sterujacego komputerem powinien byc blizej kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja maly z zewnątrz duzy w srodku, to chyba dzieki wysoko ustawionymi siedzeniami, super sprawa z przesuwną kanapą
5,0
Wyciszenie
na biegu jalowym trzeba uwazac zeby nie probowac zapalic juz uruchomionego samochodu, cisza cisza i kropka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zawsze moglo by byc lepiej, ale nie jest zle
4,0
Stosunek jakość/cena
zawsze moze byc lepiej, ale 49 tys po rabacie za auto b. dobrej wersji SOL i z tym silnikiem to calkiem niezle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic i oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nic i oby tak dalej ale to na razie niewielki przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 101KM 74kW
[l/100km]