posiadam skrzynię MMt jest bardzo leniwa przy zmianie biegów należy
bardzo delikatnie naciskać pedał gazu dla uzyskania komfortu przełożeń bez szarpnięć. wciśnięcie przycisku ES bardzo przyspiesza zmianę biegów lecz
dość długo trzyma na 4 biegu i należy wymusić przejście na 5 bieg operując pedałem gazu. Poza tym skrzynia pracuje b. dobrze.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Posiadam wersię SOL ale dodatki
/światła przeciwmgielne,czujniki parkowania,felgi aluminiowe, nakładki na progi,listwy boczne, chlapacze przód tył, blokada skrzyni biegów ,dywaniki gumowe/ wyniosły 7000 zł.Jest to drogo jeśli wersja YARISA 1,3 i lakier metalik
kosztuje 56000 zł.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
[l/100km]