Auto jeździ o "radości z jazdy" raczej nie ma mowy. Dobry, miejski samochód do pracy, na zakupy.
Komfort
2,0
Widoczność
Słupek jest gruby i przeszkadza w przypadku dojazdu do skrzyżowań. Okno z tyłu małe.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zmiana ustawienia w klimatyzacji automatycznej np. rozdziału powietrza wyłącza tryb automatyczny. Klima jest jednak wydajna.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mocniejszy silnik jest raczej bez sensu. Auto i tak jeździ mulaście, za to spala średnio o ok. 2 l więcej niż ze słabszym silnikiem (w Yarisie I). Na autostradzie spala ok. 10 l/100 km, w mieście trochę ponad 8 litrów.
Brak kosztów napraw (za wyjątkiem sprzęgła po ok. 90 000 km, klocki podobnie).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdyby nie hacząca i "biorąca za szybko" (wymaga przyzwyczajenia, wg serwisu brak możliwości regulacji) skrzynia biegów, to byłoby super. Nie rdzewiej, żarówki wymieniane rzadko i tanie, nie psuje się. Przeglądy w serwisie umiarkowanie drogie,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zarówno w Yarisie I jak i II od początku kiepsko "chodzi" skrzynia. Jednak w II skrzynia chodziła od początku gorzej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
[l/100km]