Wysoka kultura pracy, elastyczność jak na silnik benzynowy przeciętna, za to silnik wysokoobrotowy (ze zmiennymi fazami rozrządu) z dobrymi osiągami i stosunkowo niskim spalaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą poprawnie, praca drążka bez zarzutu. Precyzja przeciętna.
3,0
Układ jezdny
Ze względu na wymiary samochodu, a co za tym idzie - wysoko położony środek ciężkości - własności jezdne nie należą do najlepszych, szczególnie jeśli chodzi o szybką jazdę w ciasnych zakrętach. Plus za dobre zawieszenie i hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zarzutu, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że się wysoko siedzi.
3,0
Ergonomia
Na plusie: sporo schowków, sterowanie radiem w kierownicy i dobre ułożenie poszczególnych przycisków funkcyjnych. Jednak więcej jest minusów:brak sterowania komputerem przy kierownicy - w czasie jazdy w zasadzie nie da się przełączać komputera, bo trzeba się mocno wychylić do środkowego wyświetlacza. Wyświetlacz 3d zamiast tradycyjnych zegarów, obrotomierz cyfrowy zamiast analogowego, brak dokładnego wskazania temperatury silnika.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Układ spełnia swoją rolę tak jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na segment B jest idealnie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wytłumienie, w kabinie jest cicho, można rozmawiać słuchać muzyki itd.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa naprawdę przyzwoite biorąc pod uwagę osiągi. Ceny przeglądów i napraw - nienajgorzej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało przejechane
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało przejechane
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
[l/100km]