Zawieszenie
: Zawieszenie, silnik, są best! I jest bardzo pojemne i "ustawne" (przesuwana tylna kanapa).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: wymiana żarówki po prawo to mistrzostwo świata
5,0
Całokształt
Różne negatywne oceny tego auta biorą się moim zdaniem z bezmyślnego zakupu. To małe rodzinne autko do jazdy po mieście lub do dojazdów do pracy spod miasta. W tej roli sprawdza się znakomicie. Żwawe, ładne, zwinne (świetny promień skrętu), idealne do parkowania pod supermarketem. Ma jechać max 90 km/h i jest super. Jeśli ktoś kupił sobie Yarka do jazdy w trasę, to ma problem. Jest coś takiego jak jazda próbna, a potem dopiero należy kupować. To auto (przynajmniej z silnikiem 1,3 i bez 6go biegu) nie nie nadaje się do latania 130. Stąd negatywne opinie. Nie mam zastrzeżeń ani do jakości plastików ani do silnika. Wyje powyżej 90, ale tak jest zestrojona skrzynia. Popatrzcie sobie na obroty. To nie jest auto w trasę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest ok. Jest głośny na wysokich obrotach, ale to nie auto do jeżdżenia 140 km/h tylko 90. Przy 2500 obrotów ma akurat 90 czy 100 km/h
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny często nie chce wejść. Podobno ten typ tak ma. Reszta pewnie, łatwo, jak należy.
Przy 80k km biegi przestały wchodzić lekko i przyjemnie. Ponoć sprzęgło jest do roboty. Cóż, auto używane przez kobietę oraz ostatnio przez gościa jeżdżącego automatem :)
Przy 100kkm wymienione sprzęgło na wniosek aso. I kicha! Jest jak było! Wywalona kasa! Skrzynia jest ok. ukłąd wysprzęglik/sprzęgło nie jest ok.
5,0
Układ jezdny
ani za sztywny, ani za miękki - idealny (do miasta)
nie zmieniłem zdania przez 80 tys.
Ani po 100 kkm. Perfekcyjnie się trzyma !
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
to nie jest sportowe auto, więc fotele nie nadają się do dłuższych jazd
schowki, przełączniki - wszystko jak należy
best bagażnik!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa, jak trzeba
piszczy na 20 stopniowym mrozie :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie małe autko - super !
4,0
Wyciszenie
o ile jedziesz do 90 km/ h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo przyjemny serwis, robią wszystko ,co trzeba bez pytania, nie ma problemów z umówieniem się, kultura. Znam droższe serwisy. Zużycie w normie. Nikt nigdy nie obiecywał 5 litrów/100.
Można robić taniej poza aso i wychodzi z sensem.
Zmieniłem zdanie przy 100 kkm. Aso dało ciała. Kazali mi wymienić sprzęgło. Niepotrzebnie! Zamienniki mają dobre ceny. Oszczedza się krocie! Serwis w aso po gwarancji to bezsens!
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobre, bardzo ładne auto, bardzo pojemne, dosyć drogie, ale bezproblemowe, pewne, żadnych problemów w serwisie. Serwis jest drogi. Części poza serwisem tanie (tamte czasy minęły). Bardzo fajne autko dla ludzi, którzy cenią sobie spokój i pewność. Przy normalnej eksploatacji zakup diesla zupełnie się nie opłaca, a 1-ka jest niezbyt żwawa. Polecam 1,3.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeden szczegół - wymieńcie sobie żarówkę w prawej lampie (!) japońce mają mniejsze łapki ?
poza tym nic się nie sypie, nie obrywa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
był jakiś wyciek pomiędzy skrzynią, a silnikiem, ale serwis sam znalazł i sam zrobił
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
[l/100km]