strasznie zamulony, elastyczność kiepska w porównaniu do aveo 1,4 tragedia
2,0
Skrzynia biegów
jedynka czasami niewchodzi, wsteczny potrafi wyskoczyć przy cofaniu
3,0
Układ jezdny
głośna praca zawieszenia, przednie opony po przebiegu 30kkm są strasznie ścięte, ponoć taka przypadłość tego samochodu jeżeli robi się manewry przy maksymalnie skręconych kołach to tak będą się ścinały
Komfort
4,0
Widoczność
to moze być
3,0
Ergonomia
z jednej strony fenomenalne rozplanowanie wnętrza z dużą ilością schowków a z drugiej strony jak dla mnie trudności z dopasowaniem zajęcia miejsca za kierownicą. Mam wersję sol i ma ona ustawianie kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach i dodatkowo regulację wysokości fotela ale to nic nie daje po prostu jest mi za ciasno a mam 185cm wzrostu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie dział natomist klimatyzacja niestety nie daje rady, konfrontując ja do tej która posiadam w aveo to w aveo ustawiam nawiew na 1 a w yarisce na 3 aby mieć podobnie chłodno w samochodzie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to już pisałem wcześniej
3,0
Wyciszenie
do 120km/h można wytrzymaś, ale po przekroczeniu tej prędkości tragedia. Przesiadają się z aveo do yariski cały czas chcę wrzucić 5 z 5 bo wydaje mi się jakbym jechał na 4. niech spece z toyoty uczą się od koreńczyków wyciszenia samochodu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu moge powiedzieć że jest nie najgorsze
3,0
Stosunek jakość/cena
niesty za tą cenę wymagam więcej, kosztowała mnie 49kzł więc trochę wymagam. Gdybym mial komuś polecić samochd z czystym sumieniem kupcie sobie aveo 1,4 16v z pelnym wyposażeniem i będzie bardzej zadowoleni no chyba że komuś chodzi o prestiż
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie ponowne wyjęcie i założenie uszczelki w dachu bo podczas deszczu lało się do środka, wymienione klocki hamulcowe bo stukały,ścięte opony przednie po tym przebiegu gwarancja nie obejmuje sprawdzenia zbierzności