Ogólnie średni samochód w pięknym opakowaniu (patrząc na cenę). Stylistyka bardzo łądna, nowoczesny, oryginalny wyświetlacz i ten piękny znaczek Toyoty. Pozytywne wrażenie jest tak silne że trudno oceniać obiektywnie pod względem technicznym.
Wrażenia
2,0
Silnik
1. nieelastyczny - łatwo gaśnie przy ruszaniu i to delikatnym jak się go nie wkręci
2. hałaśliwy - przy wyższych obrotach dzwięk przypomina diesla
3. słąbe osiągi w użytecznym zkresie obrotów
3,0
Skrzynia biegów
dość długie przełożenia, ale da się przyzwyczaić
3,0
Układ jezdny
twarde jak na polskie drogi, oprócz drgań nieprzyjemnie stuka na dziurach
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra szczególnie z przodu, a do tyłu też nie ma co narzekać
3,0
Ergonomia
dobrze pomyslane, bajery mogą się podobać, ale "ślepe przyciski" świadczą o tandecie i oszczędnościach produkcyjnych
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa dobrze, regulacja też ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu dużo, z tyłu możliwość regulacji siedzeń daje przewagę nad konkurencją w tej klasie (ale nie w tej cenie)
2,0
Wyciszenie
hałaśliwy silnik nie byłby tak uciążliwy, gdyby nie kiepskie wyciszenie, a tak słychać silnik i stuki zawieszenia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez rewelacji, jak ktoś się toczy poniżej 3k obrotów to się może chwalić jakie ma oszczędne auto
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótki okres czasu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótki okres czasu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i VVT-i 86KM 63kW
[l/100km]