dobry silnik, ale hałaśliwy, w mieście dynamiczny ale w trasie kiepściutko, ogólnie auto polecam, dobre wykonanie
Wrażenia
3,0
Silnik
od 100km/h bardzo głośny, zwłaszcza jak trzeba przycisnąć, zaleta to BARDZO małe spalanie
4,0
Skrzynia biegów
dobrze
3,0
Układ jezdny
do predkości 90km/h prowadzi się stabilnie, natomiast powyżej 100-110 km/h tańczy na drodze jak chce, bardzo wrażliwy na wiatr, szczególnie jak wieje z boku, od dłuższej jazdy autostradą bolą ręce, według mnie auto z tym silnikiem jest dość duże a przy tym za lekkie, dlatego jest tak niestabilne, wiele lepiej przy wiekszych predkosciach jedzie się fiatem seicento.
Komfort
3,0
Widoczność
przeciętnie jak to w nowych autach
4,0
Ergonomia
niestypowa deska, więc tzreba sie przyzwyczaić
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak ktoś ma powyżej 1,8 to niech szuka innego samochodu, siedzenie za mało się odsuwa, w podstawowych wersjach nie ma regulacji kierownicy na głębokość
3,0
Wyciszenie
silnik bardzo hałasuje, lepiej przed kupnem przejechac sie na jazde próbną bo nie każdy zaakceptuje taki warkot, po dłuższej drodze "coś dzwoni" w uszach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie rewelacja, jak widac coś za coś, pali tyle co diesel, po krakowie pali do 5,5 a za miastem 4,2 do 4,5
4,0
Stosunek jakość/cena
mogły by być w podstawowej wersji el. szyby
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no cóż... coś skrzypi w zawieszeniu, serwis nie potrafi się z tym uporać, przy tankowaniu pistolet odbija nawet jak zbiornik jest pusty więc jest zabawnie, odstający zderzak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]