głośny po przekroczeniu 3000 obrotów.wkręca sie dośc dobrze.elastyczność sprawdzałem na trasie z pełnym obciązeniem i kompletem osób na pokłądzie to srednio.jak jechałem w 4 osoby to tylko na palcach policzyć było mozna kto wyprzedził. reszta łyka sie całkiem przyjemnie ale to powyzej 120.
5,0
Skrzynia biegów
nic dodoać nić ująć, wchodzi s charakterystycznym kliknięciem i bardziej miekko niż w VW
5,0
Układ jezdny
cicha praca zawieszenia. średnio twarde ale nie czuje sie tego na pupie. tak musi byc bo to mały samochodzik
Komfort
5,0
Widoczność
widoczność do przodu super a do tyłu to ja korzystam zawsze z lusterk więc słupki tylne mi nie przeszkadzaja
5,0
Ergonomia
niemeicka ergonomia w japońskim wylkonaniu, tylko dostepność do przycisków komputera jest dla koszykarzy z długimi rękoma.pieknie chodzą pokretła regulacji.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
testowałem w mrozy.jest ok.po 2 km jest ciepło. szyby woogole mi nie zaparowują(chyba nowy to dlatego)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wszyscy sie mieszczą wygodnie.dla mnie troszkę za krótkie siedzisko.reszta ok
5,0
Wyciszenie
na biegu jałowym nie słychac silnika.odgłosy resorowania wyciszone.duże dziury tylko słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
aż sie zdziwiałem że samochód na dotarciu może tak moło palić. z pełnym obciażeniem i kompletem osób na pokładzie w trasie przy predkościach 100- 125 km/h sredie spalanie wysz ło 4.9l
4,0
Stosunek jakość/cena
trochę drogi ale ma za to dużo żeczy za które nie trzeba dopłacać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]