Silnik
: Ten silnik nie do zajechania. Ma prawie pół miliona km a dalej kręci. Wprawdzie oliwe już bierze ale jaki silnik z tych małych tyle wytrzyma
5,0
Całokształt
Myślę że po przeczytaniu tego co niżej sami możecie ocenić co to za autko i czy warto je kupić. Przebieg jest prawdziwy i nie ma w nim pomylki (prawie pół miliona kilometrów) . Ten pojazd służy do nauki jazdy i to co kursanci wprawiają z nim świadczy bardzo dobrze o tym modelu. Jakby nie było jeździ w bardzo trudnych warunkach i dzielnie sobie radzi. By go definitywnie zepsuć należałoby nim w cos wjechać bądź zbombardować :-) Opinia na podstawie 2 takich samych egzemplarzy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie do zajechania i jeździ nawet bez oleju :-) Łańcuch powoduje że ten silnik nie ma potrzeby wymiany rozrządu. Nie był ani razu otwierany i jedyne naprawy to wymiana oleju, filtrów i co jakiś czas świec. Natomiast co do osiągów to to porażka. Słaby, trzęsie się jak galareta. Kultura pracy tej jednostki (3 gary) jest gorsza niż w 126p. Serio. Wyprzed-anie to katorga i trzeba je zaplanować tydzień do przodu. Nawet jak się jedzie samemu. Mam porownanie do 1.33 i ten silnik pod tym względem jest sto lat za..... :-) mimo że ten drugi demonem prędkości, elastyczności nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja. Kursanci mogą z buta biegi wrzucać a wykończyć się nie da. Po takim przebiegu dalej wchodzą precyzyjnie. O wiele lepsza skrzynia niż w 1.33. Ta druga to porażka pod względem dokładności.
5,0
Układ jezdny
Nie psuje się. Zawieszenie robione 2 razy! I to pierdoły typu tuleje w wahaczach. Poważnie. Zwłaszcza że to L-ka gdzie kursanci znajdują każdą dziurę w mieście :-) W dodatku tył nie ruszony nawet. Dalej w tyle seryjne bębny i okładziny. Szok szok i niedowierzanie :-)
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra. Psuje to trochę ta tylna, mała wycieraczka.
4,0
Ergonomia
Idealne toczydło dla kobiet. Schowków na pierdoly masa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tyle ciasno. Siedzenia przednie to tragedia.
3,0
Wyciszenie
Wieksze prędkości i jest zdecydowanie za głośno. Do Yarisa 3 generacji mu daleko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nie są najtańsze ale tych aut się nienaprawia więc nawet jak padnie coś drozszego to da się przeżyć (nie wiem jak to jest bo to nie miało miejsca).
5,0
Stosunek jakość/cena
Drogi ale cóż. Jakość Toyoty kosztuje. Moim zdaniem warto kupić jak ktoś nie chce jeździć do serwisów za często.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Długo się zastanawiałem co tutaj wpisać. Auto nie ma wad jeśli chodzi o usterkowość. Co jest największym jego mankamentem? Nie ma on słabych stron jak na autko tej klasy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]