Zalety: ładny wygląd z zewnątrz i niezawodność. 50tys km i żadnej najmniejszej naprawy. W środku mnóstwo schowków. Koniec zalet.
Wady: środek auta jest tak tandetnie wykonany, że żaden producent poza toyotą nie wypuściłby w 21 wieku takiego badziewia. Kierownica wykonana z taniego plastiku aż nie chce się jej dotykać. Prędkościomierz jak z taniej chińskiej zabawki, który na dodatek pokazuje 10% zawyżoną prędkość. Fotele w ogóle nie trzymają na zakrętach i są niewygodne. Moc silnika: 69KM - kpina. Mój stary fiat uno miał 50KM ale to były prawdziwe konie. 69KM toyoty odpowiada 35KM fiata. Prawa wycieraczka nie zbiera opadów z szyby - ponoć wada każdej yariski. Spryskiwacze nie pokrywają szyby i nie da się tego zmienić bo są nieregulowalne. Pod pokrywą silnika po roku jazdy kupa rdzy. Hamulce powyżej 80km/h gwałtownie tracą sprawność. I ciekawostka: młotek do awaryjnego rozbijania szyby fabrycznie umocowany jest w BAGAŻNIKU! Inżynierowie toyoty pewnie myślą, że uwięziony w samochodzie przedostanie się cudem do bagażnika, wyjmie młotek i uwolni sie z samochodu. Nie chce mi się więcej pisać bo nie ma o czym. Osobiście odradzam
Wrażenia
1,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]