auto bezawaryjne i ekonomiczne - doskonała alternatywa dla środków masowej komunikacji
Wrażenia
2,0
Silnik
jednostka bardzo nieelastyczna, przyspieszenia b. słabe, sensowny poziom szumów do prędkości ok. 80 km/h
3,0
Skrzynia biegów
przeciętnie, za wyjątkiem biegu wstecznego, który należy wrzucać delikatnie,
3,0
Układ jezdny
bardzo delikatne wspomaganie, co może być plusem (chociażby dla kobiet), generalnie w porządku
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu i na boki dobrze i b. dobrze, do tyłu raczej przeciętnie
3,0
Ergonomia
centralnie umieszczony zestaw wskaźników nie przeszkadza, dużo praktycznych schowków, rewelacyjny system powiększania przestrzeni bagażowej (w tym przesuwana tylna kanapa, częściowo lub w całości), obsługa nawiewu/klimatyzacji dość wygodna
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
b. słaba wentylacja, przy zmianie wilgotności powietrza natychmiast parują szyby od środka, jedyne lekarstwo na to - klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko wyjątkowo duzi osobnicy mogą narzekać na brak miejsca na głowę z tyłu
3,0
Wyciszenie
tym samochodem raczej nie należy jeździć szybko...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najniższe zanotowane zużycie - 4,0, przeciętne w cyklu mieszanym - 5,9 (klimatyzacja włączona)
3,0
Stosunek jakość/cena
można znaleźć ciekawsze propozycje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
absolutnie żadnych usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
absolutnie żadnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 69KM 51kW
[l/100km]