Układ elektryczny
: Czujnik ABSu prawy tył - wymiana wiązki
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik w tym samochodzie to petarda.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi mogłyby wchodzić o wiele lżej, skrzynia pracuje dobrze ale z dużymi oporami.
4,0
Układ jezdny
Dzięki ciężkiemu przodowi w miarę poprawne prowadzenie, co prawda Focus to nie jest ale nie można narzekać.
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki nadwozi 3D wręcz idealne.
4,0
Ergonomia
Całkiem przyzwoicie, mnogość schowków tylko to potwierdza.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic do zarzucenia, filtr przeciwpyłkowy można wymienić w kilka minut bez zbędnych emocji :).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca spokojnie wystarcza dla 4 dorosłych osób, co prawda nie polecam tym samochodem zrobić trasy życia ale tragedii nie będzie.
2,0
Wyciszenie
D4D i cisza ? ZAPOMNIJCIE, ten silnik jest praktycznie w środku auta przez to nie daje o sobie zapomnieć, jak dla mnie największa wada.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie jazdy PH z 240k km to 4,5L dla mnie rewelacja. Beż większych problemów można uzyskać wartości rzędu 3,6-4 L ale kto by miał na to czas :).
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie nie jest ale przy odsprzedaży również.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A więc tak:
Czujnik ABSu tył 700 zł i to wszystko !
Nie będę pisał o tarczach czy klockach bo to są materiały eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]