Silnik
: nie mam sie do czego czepiac, turbodziure ma praktycznie kazdy mały diesel
3,0
Całokształt
Ja osobiscie nie dałbym ok 50 tys za tego diesla. Szkoda kasy, mozna kupic naprawde duzo lepsze auto. Srodek tragedia, plastiki masakryczne. Widac tandete. mały bagażnik, utrudniona wymiana zarówek, bardzo drogie czesci i przeglądy.
ogólnie nie polecam. Prywatnie jeżdzę Peugeotem 307 hdi i kazdy powie ze francuz itd. Jak patrze w porównaniu do yarisa to obsługa i czesci kosztują sporo mniej a i tak nic sie nie psuje.
Wrażenia
4,0
Silnik
W miarę cicho, rano już dymi przy zapalaniu. Oczywiście turbodziura ale idzie sie przyzwyczaić. Generalnie na motor nie mogę narzekać, nie było z nim problemów.
3,0
Skrzynia biegów
Długi skok lewarka, wsteczny lubi zgrzytać. Przydałby sie 6 bieg. Dziwne i cieżko pracujace sprzęgło, stuki i szarpniecia podczas szybkiej zmiany biegów
3,0
Układ jezdny
Twardawe zawieszenie, mało awaryjne, dopiero po 150 tys km wymieniłem jakieś gumki stabilizatorów. Zawieszenie jest głośnawe przynajmniej w moim aucie
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok, spore lusterka,
4,0
Ergonomia
w zasadzie wszystko pod ręką, nie ma co narzekać
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima ok, ogrzewanie też ale diesel strasznie długo łapie temperaturę
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok, ale fotele nie za specjalne, po kilku godzinach plecy bolą, trzymanie boczne do baani
3,0
Wyciszenie
tylko przeciętnie, diesel jako sam silnik moze nie jest taki glosny ale ogólnie w srodku słychac szum powietrza, plastiki trzeszczą
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
szczerze patrze na ilosc kilometrów na jednym zbiorniku.
na 42 l przejeżdzam srednio po miescie ok 700 km, rekord w trasie to ok 950 km
2,0
Stosunek jakość/cena
w sklai od 1 do 5
dam 2 z minusem
szkoda kasy na to auto
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
psuło się sporo dupereli, fotel kierowcy zapadł się, plastyki stukaja i trzeszcza, deska trzeszczy, fotel skrzypi, plastyki maja spore szpary, niedokładne spasowanie, zderzaki sie opuszczają z tyłu i z przodu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana żarówek z przodu i w tyle to masakr, jakis kretyn to zaprojektował to niech teraz wymieni zarówkę. masakra
padło sprzęglo przy ok 140 tyś km.
na drodze nigdy nie stanał, poważnych usterek w sumie nie miałem
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 D-4D 90KM 66kW
[l/100km]