Silnik
: Doskonały silnik 1.4 d4d. Do tego jest bardzo ekonomiczny, bywa że przy niższych obrotach trochę mułowaty ale dzięki temu oszczędny.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały silnik 1.4 d4d najlepszy dowód, to to że do obecnej chwili jest produkowany i stosowany w różnych samochodach Toyoty. Bardzo zwarta, prosta i nowoczesna 8 zaworowa konstrukcja. (tym bije na głowę wszystkie małolitrażowe diesle). Bardzo dobra konstrukcja pod względem naprawy inaczej mówiąc przyjemny w naprawie, nie sprawia większych kłopotów. Bardzo dobre materiały stosowane do jego budowy sprawiają, że jest bardzo wytrzymały. Łańcuch rozrządu ogranicza obsługę do minimum. I warto tutaj dodać 1.4 D4D jest 4 cylindrowy, jego praca jest bardzo przyjemna oczywiście dzięki common rail. konkurencja np. VW ma 3 cylindrowe diesle co skutecznie odrzuca klijentów (tych co mają o samochodzie oczywiście jakieś pojęcie). Do tego jest bardzo ekonomiczny, bywa że przy niższych obrotach trochę mułowaty ale dzięki temu oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze dopasowane przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie sprawia kłopotów.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mem problemów z ogrzewaniem w zimie, warunek to dobrze odpowietrzony układ chłodzenia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to samochód mały, ale i tak osoby przeciętnego wzrostu będą się w nim czuły dobrze.
4,0
Wyciszenie
mogło by być lepsze chociaż nie ma na co narzekać, silnik słychać mocniej przy większych prędkościach obrotowych, przy normalnej jeździe może być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Chyba lider w oszczędzaniu, nie ma sobie równych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 DI 75KM 55kW
[l/100km]