Daję 4 ze wzgledu na czas za kupu (luty 2004) wtedy to był dobry samochód pod zwgledem spalania, osiagów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura przeciętna, silnik cichy poniżej 2800RPM; przy około 3tyś dźwięk jest nieprzyjemny, potem jest głośny dość, bez brzmienia, poprostu głośny. 80-120 na V-biegu powyżej 20s czyli raczej słabo (konkurencji przewaznie zajmuje to o jakieś 2s mniej). Nie przekraczając 4000RPM (od góry:) ) da się jechać w miarę dynamicznie: 50km/h na 1 biegu; 105km/g na 2gim
3,0
Skrzynia biegów
Nie jest dobrze, biegi często chaczą, a przełożenia nie są też dobrane odpowiednio, nawet pod małą górkę trzeba rodekować
4,0
Układ jezdny
Dobrze na dziurawe drogi i parkingi, gorzej z jazdą w zakrętach i wymijaniem przeszkody, nie lubi szybkich ruchów kierownica, porpstu nie radzi sobie wtedy
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobrze:)
4,0
Ergonomia
Cieżko znaleźć odpowednie miejsce za kierownica, mnie sie nie udało, ale ogolnie nie jest źle z przełącznikami i wogole
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak kilmy więc nie bede najeźdzał zbytnio, ale szyby niestety parują i ciężko bez otwarcia okna się tego pozbyć czasem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na taką długość nadwozia to pod tym wzgledem jest super
4,0
Wyciszenie
Słychać kamyki obijające sie o podwozie, pozatym silnik przy 100km/h jest za głośny nawet jak na tę kalse samochodu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jadąc oszczędnie 6l na setkę, bardzo oszczędnie na trasie 5,5l, próbując jechac dynamicznie zejdziesz ponizej 7l, nie jest źle ale jeździłęm oszczędniejszymi samochodami które miały miecej pod maską (Clio 1,4/98KM było oszczędniejsze)
4,0
Stosunek jakość/cena
39000zł na początku 2004roku to była atrakcyjna cena jak na takie wyposażenie, dziś bym za tą kase miał lepszy samochód. To nie mój smaohcó, dziś wiedząc o nim to co wiem, nie polecałbym go juz tak jak wtedy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyciek z rozrządu naprawiony na gwarancji, niestety rzadnych napraw nie wpisują do ksiązki serwisowej