Samochód doskonale się prowadzi, trochę lekki więc nawet opony zimowe nie pomagają i się ślizga. Wszystko chodzi mięciutko w odróżnieniu do aut niemieckich. Tamte są strasznie twarde.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie ma lepszego w tej klasie.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie dobrze, aczkolwiek mogłoby być lepiej. Wsteczny nie jest taki zły :)
5,0
Układ jezdny
W porównaniu do mojego poprzedniego auta (SEAT CORDOBA) to ekstra.
Komfort
4,0
Widoczność
Rzecz gustu i przyzwyczajenie. Do tyłu mogłby być lepiej, słupki po bokach nie przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek żałuję że nie mam klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak mały samochód, bardzo dużo miejsca wewnątrz zarówno na przodzie jak i z tyłu. CORDOBA większa a mniejsca dużo mniej.
4,0
Wyciszenie
Niestety brak nadkoli z tyłu, słychać odbijające się kamyki. Silnik głośny na dużych obrotach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zważywszy na osiągi to ekonomiczność jest doskonała.
4,0
Stosunek jakość/cena
No cóż przyznaję mogłby być tańsze. Za Yaris 1.3 w wersji Terra Plus i lakierem metalikiem zapłaciłem 43300 zł.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W najnowszym rankingu TUV Yaris został uznany za auto najmniej usterkowe. W kategorii aut od 1 do 3 lat - pierwsze miejsce z wynikiem 1,3%.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W najnowszym rankingu TUV Yaris został uznany za auto najmniej usterkowe. W kategorii aut od 1 do 3 lat - pierwsze miejsce z wynikiem 1,3%.