Silnik
: Udany silnik , bardzo oszczędny a jednocześnie wystarczająco zrywny . Do tego totalnie bezawaryjny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Kilka zaprawek , na nadkolach
5,0
Całokształt
Te auto da się lubić . Spalanie jak w dieslu . Awaryjność - brak :) Szkoda że dziś już takich nie robią.
Wrażenia
5,0
Silnik
Do 3000 tyś mułowaty i oszczędny , powyżej zbiera się żwawo , ale i więcej pali . Przy wyższych obrotach głośny . Jeżeli chodzi o awaryjność - brak :) . Ile wleję oleju tyle wylewam .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia dość krótka , przy 90 km/h ma już spore obroty . Trochę przycina przy wstecznym biegu .
5,0
Układ jezdny
Fajnie się prowadzi . Trzyma się drogi jak gokart :P
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra . Żonka nie ma problemów z parkowaniem . Krótki przód - łatwo go " ogarnąć " .
5,0
Ergonomia
Wszystko co trzeba pod ręką .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje dość szybko , w lecie też :) , ale wentylator daje radę i to bez nadmiernego hałasu .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być więcej miejsca na nogi dla kierowcy . Dla pasażera w sam raz. Jeżeli chodzi o pasażerów z tyłu to tak do 1,6 m .
3,0
Wyciszenie
Na luzie silnika nie słychać . Przy wyższych obrotach staje się głośny . Słychać także dość mocno szum opon i powietrza .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super :) Pali jak diesel i się nie psuje . Podobno części drogie , ale tak tylko słyszałem ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ceny egzemplarzy używanych wysokie , ale warto wydać .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
:) Wymieniłem żarówkę od oświetlania tylnej tablicy rejestracyjnej - była od nowości nie wymieniana - 14 lat ! i to tyle :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Spalona żarówka to najpoważniejsza usterka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 68KM 50kW
[l/100km]