Zawieszenie
: cos tam delikatnie puka z przodu, ale na każdej stacji diagnostycznej wszystko ok, kazdy mechanik oglada i ok, wiec chyba tak musi być :D
5,0
Całokształt
Jak narazie autko spisuje sie znakomicie. Zrywne, wszędzie sie zmieści, w środku zaskakująco dużo miejsca. Silnik oszczędny, przyspieszenie jak najbardziej ok. Auto przyciąga zwrok kobiet hehe :D
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędnym dynamiczny, przy wyższych prędkościach troszke hałasuje, ale to w końcu nieduże miejskie autko z silnikiem 1.0 :)
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić bo lewarek skrzyni biegów jest dosyć długi i mniej precyzyjny niż np w opel astra F albo seat ibiza II. Ale szybko idzie opanować co i jak :) . Biego wchodzą elegancko, niemam zastrzeżen. Tylko ten lewarek mógby być troszke krótszy :D
5,0
Układ jezdny
Autko doskonale się prowadzi, układ jezdny jest precyzyjny, kierownica chodzi gładko jak w maśle :)
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest doskonale. Auto ma szeroki rozstaw osi, przez co znakomicie trzyma się drogi. Jestem pod wrażeniem, bo z zewnątrz autko nie wydaje sie zeby była dobra trakcja a tu wielkie zaskoczenie, jazda po krętych drogach z prędkościami rzędku 80-90 km/h to czysta przyjemność :)
5,0
Ergonomia
Wszystko przemyślane, wielki plus za dużą liczbe schowków. Cyfrowy prędkościomierz i obrotomierz jest ok, mi przypadł do gustu. Nie mam żadnych zastrzeżen
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Autko szybko grzeje, układ ogrzewania jest bardzo wydajny. Plus za szeroką możliwość regulacji wywietrzników. Jak będzie w lato - jeszcze nie wiem, bo długo nie jeżdze yariską ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z zewnątrz może sie wydawać ze w srodku będzie mało miejsca a tu niespodzianka. Miejsca jest naprawde sporo i to nawet dla 4 osób. Wielki plus za możliwośc przesuwania tylnej kanapy i łatwy dostep do składania tylnych oparć
4,0
Wyciszenie
Jest dobrze. Jeździło sie cichszymi samochodami. Silnika na wolnych obrotach nie słychac wogole. Lecz na dziurach słychac troche przednie zawieszenie ( coś lekko stuka na dziurach, nie wiem czy coś mam z autem nie tak, ale 2 mechaników ogladało + 3x stacja diagnostyczna na szarpakach i wszystko jest wporzadku, wiec musze chyba do tego przywyknac hehe :D ) . Przy większych prędkosciach robi sie głosniej, ale to standard :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak narazie nic się nie zepsłuło i oprócz płynu do spryskiwaczy i paliwa to nic nie kupywałem :) Wielki plus za rozrząd na łancuchu, niema tej obawy ze jak bedziemy wracac z nowo kupionym autkiem to rozrzad na strzeli :D znajomy tak mial .. pojechał 300 km po wymarzonego wycacanego golfa IV i w drodze powrotnej silnik zgasł .. holowanie 400 zl i remont silnika ponad 2000 zł ..
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony, japończyki są w cenie i trzeba miec to na uwadze że za zadbanego yarisa trzeba będzie troche zapłacić, ale jesli autko bylo dbane to napewno odwdzieczy sie bezproblemowa i tanią eksploatacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie brak. Ale autko nie jest jakoś wybitnie skomplikowane, wiec jesli jakas pierdółka wyskoczy to komplet dobrych narzędzi i każdy sobie poradzi :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak i oby tak dalej :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 68KM 50kW
[l/100km]