Dalem 4le, ale troche na wyrost. Oczekiwalem pelnej niezawodnosci, a jest tak troszke w kratke. Gdyby to byl Renault pomyslalbym ze jest niezle, od Toyoty produkowanej w Japonii oczekiwalbym wiecej.
Wrażenia
3,0
Silnik
Szalu nie ma, za malo mocy po prostu do szybkiej jazdy, w miescie wystarcza. Silnik nie pracuje ani jedwabiscie ani nie jest elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi ladnie, nie mam uwag.
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny jest swietny, dobre zestrojenie i totalna niemal bezawaryjnosc.
Komfort
4,0
Widoczność
Male autko, wiec nie jest zle.
4,0
Ergonomia
Trzeba sie przyzwyczaic do centralnego wyswietlacza, ale poza tym jest ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima dziala w miare dobrze, moglaby szybciej chlodzic, jak juz sie rozkreci to nie ma problem z utrzymaniem temperatury w aucie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na maly samochodzik jest ok, Tylna kanapa przesuwalna, wiec mozna troszke dolozyc miejsca na nogi przy pustym bagazniku.
3,0
Wyciszenie
Mogloby byc lepiej, ale tak to juz jest w tej klasie aut.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest zle, choc myslalem ze bedzie jeszcze lepiej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ceny wysokie, a jakosc nie kladzie rywali na lopatki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Z drobiazgow to w sumie nic sie nie zepsulo.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj troche gorzej, glownie za sprawa katalizatora - w dodatku oryginalny jest kosmicznie drogi, a zamianniki kloca sie z komputerem ktory co chwile wywala bledy o awarii kata.
Dosc szybka korozja wydechu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 68KM 50kW
[l/100km]