Silnik
: Elastyczność tak małej jednostki napędowej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Łożysko tylnej osi
Układ elektryczny
: Pęknięta obudowa alternatora
Inne
: Pęknięta przednia szyba
2,0
Całokształt
Wysoka cena, niska jakość.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na jednostkę o tak małej pojemności jest elastyczny. Da się tym jeździć.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestopniowana, dobra kultura pracy
2,0
Układ jezdny
Żle - po 55kkm padło łożysko tylnej osi (głośna praca). Wymiana w ASO to 1000 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez uwag.
3,0
Ergonomia
Centralnie umieszczony wyświetlacz z zegarami wymaga przyzwyczajenia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag. Wersja bez klimy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Plastiki wyglądają dość ordynarnie.
3,0
Wyciszenie
Hałas od ok 110 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy eco drivingu da się wycisnąć 5,6 l/100km w jeździe mieszanej.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za dużo usterek w 6 letnim samochodzie. Ceny ASO bardzo wysokie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na Toyotę w tym egzemplarzu jest bardzo źle, a wszytskie usterki z winy producenta:
1. łożysko tylnej osi przy 55kkm (po 5 latach) wymiana ASO 1000 zł
2. pęknięta obudowa alternatora przy 70kkm (po 6 latach) wymiana poza ASO 500 zł
3. samoistne pęknięcie przedniej szyby przy 68kkm (po 6 latach) wymiana poza ASO 500 zł (szyba w ASO jest nieprawdopodobnie droga)
4. pęknięty plastik w klamce drzwi kierowcy przy 70kkm (po 6 latach) - wymiana klamki razem z malowaniem w ASO z kombinowaniem 500 zł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 68KM 50kW
[l/100km]